כיצד ניתן לייצר הצלחה ורווחה כלכלית עבורך ועבור האנשים שבסביבתך?

המשפחה שדואגת למשפחתך

בואו אגלה לכם סוד.

סופרמרקט משפחתי קטן היווה השראה ודוגמה לרשתות השיווק הגדולות בארץ, מנהלי הרשתות היו מגיעים לבדוק מהו הפלא המסתתר שם.

ספקים מנוסים היו מפיצים את התופעה ברחבי הארץ, כיצד מצליח סופרמרקט קטן ומשפחתי לייצר מכירות שבלתי נתפסות ביחס לגודלו.

ניסו לחקות אותנו בכל מיני דרכים, אך תמיד היה משהו אחד, מרכיב נוסף, שהיה חסר שם, כדי להשלים את הפאזל במלואו – אנחנו היינו "המשפחה שדואגת למשפחתך".

הסופר עבורנו היה מעין מעבדה אנושית, שם פגשנו את הקשיים, הכאבים והחולשות של האנשים, למדנו את תהליכי החשיבה שלהם וגם יכולנו לצפות אותם. היינו עדים להרגלים שהיו בעוכרם ואיך החלטות צרכניות הביאו לקשיים כלכלים, לחצים נפשיים ולפירוק משפחות.

כלכלה בריאה היא ההצלחה של כולנו

הסופר שלנו "סופר פלא" היה הסופר הראשון שהוקם בעיר העתיד, מודיעין.

עיר שהביאה אליה המון זוגות צעירים עם שאיפות גדולות לעתיד, אך לימים גם זכתה לתואר נוסף – העיר עם אחוז הגירושים הגבוה ביותר בארץ.

הסיבה המרכזית לאותם גרושים וגרושות נבעו בעיקר מלחצים כלכליים, התחייבויות כספיות לנכס שהם רכשו, עלייה ברמת החיים שהתקשו לעמוד בה וההשלכות שלא איחרו לבוא.

מאיר פלא בסופר פלא מודיעין

אנו, שנשמנו את העיר והרגשנו כל לקוח ולקוח כאילו היה בן משפחה שלנו, שאפנו לראות לקוחות מאושרים, יציבים כלכלית וחיים ברווחה ובנחת. רצינו לתת מעצמנו עבור האנשים, מתוך אמונה שההצלחה שלהם היא גם ההצלחה שלנו וכי כלכלה בריאה מביאה לשפע.

אמנם כחנות מקומית, היינו צריכים להתחרות עם יתר רשתות השיווק, ליזום מבצעים ולאתגר את עצמנו כל פעם מחדש. גילינו את כל הטריקים השיווקיים, שעבדו פלאים, אך זה לא התאים למי שאנחנו, לאני מאמין שלנו – "אנחנו פה בשביל הלקוח".

המפתח לחיים טובים, בריאים ושלווים יותר

כבעלי סופרמרקט פגשנו את האנשים בצריכה הכי בסיסית שלהם, במזון. השאיפה, שכביכול מובנת מאליה, שמדי שבוע המקרר יהיה מלא בכל טוב לי ולילדיי. ההבדל בין בחינת הבחירות הצרכניות של אדם בסופר אינו שונה מאוד מאיסוף מידע מחיטוט באשפה של אדם מסוים, כך יכולנו ללמוד על הדרך שהאדם מנהל את כספו.

ידענו כי החלטות צרכניות לא מושכלות מביאות להשלכות קשות בחיים, פגיעה בבריאות, לחץ נפשי קשה ומתחים בלתי נסבלים. למעשה, המפתח לחיים טובים, בריאים ושלווים יותר, מתבססים על צרכנות נבונה, וכי המקום הטוב ביותר ללמוד וליישם הינו בסופרמרקט. 

הפרסומים השבועיים שלנו בעיתון המקומי התחלפו ממבצעים לטיפים צרכניים, שרואים את טובת הלקוח. הצענו כלים כדי להתמודד עם מלכודות שיווקיות, המביאות להגדלת ההוצאות ללא הצורך והצענו מגוון רעיונות לשינויי הרגלי הצריכה.

המוטו היה "אם לא צריכים לא קונים".

הסוד מתגלה

התוצאה היתה מדהימה, קיבלנו תגובות נלהבות מאנשים שקראו את הטיפים, החלו ליישם והרגישו שזה באמת עוזר להם. הגילוי המפתיע היה שככל שהפצרנו באנשים לא לקנות מוצרים שהם אינם צריכים, כך גדל קהל לקוחותינו והמכירות גדלו איתם. ראינו באמת את טובת הלקוח לפני טובתנו והם נתנו בנו אמון. זהו בדיוק הסוד, החלק האחרון שחסר בפאזל לבעלי חנויות ולרשתות השיווק – ראינו באמת ובתמים את טובת הלקוח ולא במסווה של מבצעים או הצעות אטרקטיביות, שכביכול "דואגות" לצרכן.

בנקודה זו, הבנו שנגענו בכאב האמיתי של האנשים וסיפקנו לזה מענה, לכן, החלטנו להפיץ את הבשורה הלאה באמצעות ספר.

בספר "סודות רווחיים" שכתבנו, אנו חושפים טריקים שיווקיים ומגדילים את המודעות לקיומם. בנוסף, אנו מציעים כלים ורעיונות אשר מסייעים להתמודד עם המלכודות השיווקיות, במטרה שהקורא יפיק תועלת ורווח אמיתי, כלכלי ונפשי.

אני מאמינה שעל אנשים, אשר מעוניינים לעשות שינוי באורח חייהם ולהגיע בסופו של דבר גם לרווחה כלכלית, להיות מודעים להרגלי הצריכה שלהם, לזהות את ההיסחפות והסחרור לתוך המעורבות הצרכנית וללמוד כיצד לחמוק ממנה, על מנת לנתב את מסלולם לחוף מבטחים ושם גם לבנות לעצמם ביטחון כלכלי.

לצערי, מעטים בעלי העסקים שאני מכירה, שהשכילו להבין ואף ליישם את הרעיון, שהלקוח הוא ערך עליון. במידה ואתם מכירים עסק כזה, אשמח שתשתפו אותי ותספרו עליו כאן בתגובות. חשוב לי לתת במה ולייצר חשיפה לאותם עסקים.

בנוסף, לספר "סודות רווחיים", אשר ניתן לרכוש כאן באתר, אתם יכולים לקרוא על חברה שיצרה בדיוק את המודל, ששם את הלקוח בחזית החלטותיו ורואה לנגד עיניו את רווחתו והצלחתו הכלכלית. זוהי אחת הסיבות שהחלטתי להשקיע את כספי במודל שהם מציעים כהכנסה פסיבית.

פוסטים נוספים ששווה להציץ

רוצה עדכונים במייל? זה המקום

קטגוריות פוסטים

קטגוריות פוסטים

0 תגובות

שלח תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

המדריך שיעזור לך לחסוך יותר בפחות מאמץ !

5 כלים פשוטים להחזיר לך את השליטה בהוצאות

ולחסוך למה שחשוב לך באמת.

המדריך נשלח אליך בהצלחה!

המדריך שיעזור לך לחסוך יותר בפחות מאמץ!

5 כלים פשוטים להחזיר לך את השליטה בהוצאות

  ולחסוך למה שחשוב לך באמת.

המדריך נשלח אליך בהצלחה!